fbpx

ביקורת דוחות כספיים

מענה טכנולוגי אפקטיבי וקל לכל הלקוחות.

ביקורת דוחות כספיים - מה זה?

ביקורת דוחות כספיים מציגים את מצבה הפיננסי של חברה בתום שנת הכספים. 

ביקורת דוחות כספיים מתבצעת על מנת לספק חוות דעת חיצונית על הדוחות הכספיים של החברה המבוקרת. חוות הדעת מסייעת למשתמשי הדוח להבין מה מצבה העסקי של החברה המבוקרת.

חשוב להבין שתהליך ביקורת דוחות כספיים הם כלי ניהולי מרכזי התורם להערכת מצב הארגון ומסייע להנעת תהליכים תפעוליים ופיננסיים.

אנו במשרד רואי חשבון אלי מנחם ושות' משלבים ראייה רוחבית עם ידע רב, מה שמאפשר לנו לספק ללקוחותינו שירות ביקורת דוחות כספיים שעונה בדיוק על מה שהם צריכים.

ביקורות דוחות כספיים מול רשות המס 

ביקורות דוחות כספיים, היא פעולה מרכזית של רואה חשבון. היא נעשית עבור תאגידים וחברות שונות, כאשר על פי החוק יש חובה של חוות דעת של רואה חשבון עליהם.

כל רואה חשבון חייב לערוך את הביקורת בהתאם לתקנים המקובלים. המטרה שלה היא שרואה החשבון יוכל לחוות את דעתו על הדוחות הכספיים. "חוות דעת חלקה" פירושה שרואה החשבון חושב שהדוחות הכספיים משקפים בצורה נאותה את מצבה הכספי של אותה חברה עד ל-31 בדצמבר של אותה שנה, כולל שיקוף אל הפעולות והשינויים בהתאם לכללי החשבונאות. 

מי צריך את הדוחות הכספיים?

דוחות מבוקרים של חברות, תאגידים ועוד הנם בשימוש של בנקים, חברות אשראי, ספרים, משקיעים, רשויות המס ועוד. הם מסתמכים על חוות הדעת כדי להחליט עם לתת אשראי לחברה, להשקיע במניות שלה. מהו המס בגין הרווחים שלה. בנוסף לכך בעלי המניות מקבלים פיקוח ובקרה על מצבה הפיננסי של החברה, על בעלי התפקידים, הנכסים, העסקאות וההתחייבויות שלה. כל אלה מאפשרים בסיס השוואה ומידע חשוב עבור בעלי המניות שלה.

בכל משרד רואי חשבון גדול יש מחלקת ביקורות דוחות כספיים, הבנויה באופן הירככי ובה מועסקים מבקרים מתמחים, רואי חשבון, רא שצוות ביקורת וכן רואה חשבון בכיר המתפקד כמנהל המחלקה. כל דוח עובר תהליך ביקורת, הגהה ואישור של בעלי הסמכות בטרם יוגש לאישור הנהלת החברה.

 

ביקורות דוחות כספיים – דו"ח ממצאי הביקורת

דו"ח ממצאי הביקורת הוא בעל חשיבות עליונה. זהו דו"ח חסוי אשר בו יפרט משרד רואה החשבון  את ההערכה שלו לגבי הדוחות הכספיים. האם נמצאו בהם ליקויים או יש מה לשפר בו. בנוסף כולל הדוח הערות חשובות המיועדות להנהלת החברה לגבי נושאים כלכליים, חשבונאיים, מיסויים והמלצות. 

ביקורות דוחות כספיים, משקפים בפני המנהלים את מצבה הפיננסי של החברה, ואם יש צורך אף לגרום לכך שתערוך שינויים מסוימים כדי להגיע לתוצאות ורווחים יותר גדולים. הוא משקף בראייה רחבה את כל הפעולות שהחברה עושה, את ההכנסות וההוצאות שלה, את דרכי הפעולה שלה. ממנו היא יכולה להבין מה טעון שיפור ולנקוט בפעולות כדי להשתפר.

משרד רואי חשבון אלי מנחם ושות' - חדר ישיבות
משרד רואי חשבון אלי מנחם ושות' - חדר ישיבות

שירותים נוספים

ייעוץ מס

אנחנו מזמינים אתכם להשתמש בשירותי ייעוץ המס שלנו שיסייעו לכם בנושאים כמו תיאומי מס, החזרי מס ועוד.

בקורת דוחות כספיים

דוחות כספיים מציגים את מצבה הפיננסי של החברה בתום שנת הכספים, תוצאות פעילות החברה בתקופת הדוח.

דוחות אישיים

דוחות שנתיים למס הכנסה הם מעבר למילוי פרטים וחשוב לראות את התמונה הכוללת של הוצאות והכנסות ומהי דרך הניווט הנכונה ביותר.

חשבות שכר

הפעולות והתהליכים הנדרשים לחשב עלויות שכר עובדים וזכאות עובדים, סכומי הכסף הנדרשים לתשלומים והפרשות. 

הצהרות הון

דוחות כספיים מציגים את מצבה הפיננסי של החברה בתום שנת הכספים, תוצאות פעילות החברה בתקופת הדוח.

הנהלת חשבונות

אנחנו כאן כדי שתהיו בטוחים שהעסק שלכם פועל על פי חוק מול רשויות המס – מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי.

ייצוג מול רשויות המס

כמו שאר הלקוחות אותם אנחנו מלווים, מהיום הראשון שתצטרפו אלינו נתחיל לייצג אתכם  מול רשויות המס.

גישור ובוררות

קיימות מספר אפשרויות לפתרון סכסוכים עסקיים כאשר היעילות והטובות ביותר הן בוררות וגישור.

0
שנות ניסיון
% 0
שירות
% 0
טכנולוגי
0 +
לקוחות פעילים

מה לקוחות אומרים?

quote-icon

תאמו פגישה עכשיו

יש לכם שאלות? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונענה בהקדם.

מוזמנים להיות חלק ממשפחה מאוחדת

דילוג לתוכן