fbpx

חשבות וניהול כספים

הכספים שלכם בידיים בטוחות

אנחנו מספקים פתרון מיקור חוץ לכל חברה בכל שלב בה היא נמצאת – בשלבי הקמתה, בזמן צמיחתה וכחלק מפעילותה השוטפת. למעשה אנחנו מטפלים בכל הצרכים החשבונאיים והפיננסיים של חברות רבות וגופים עצמאיים שמוצאים את השימוש במיקור חוץ כמשתלם. מדוע? החשבון פשוט: מצד אחד הם אינם מוציאים משאבים על מנהל כספים פנימי ומצד שני הם יכולים להתפנות לעסק ולהצלחתו. חבילת השירותים שלנו מיועדת לכל סוגי החברות והעסקים – בכל התחומים. אנחנו גאים להציע מגוון רחב של שירותים הכוללים ניהול פעילות מול בנקים, הכנת דוחות כספיים, ניהול תזרימי מזומנים, בניית תקציב ובקרה של תקציב מול ביצוע, בניית תמחיר ובקרתו, דו״חות ניהוליים להנהלת החברה, ייעוץ וליווי שוטף להנהלה, ניתוח עלויות, התייעלות בהוצאות וניתוח דו״חות הכספיים.

ליצירת קשר בנושא חשבות וניהול כספים  >>

חשבות וניהול כספים

כל עסק צריך היום לצורך תפקוד מטבי  וניהול כלכלי תקין, להיעזר בשירותיו של רואה חשבון המספק שירות של חשבות וניהול כספים. ניתן היום לאתר בקלות וביעילות רואה חשבון מקצועי ואיכותי בעל וותק וניסיון רב בתחומי ראיית החשבון, המספק מגוון שירותים הנחוצים לכל עסק המתנהל מול רשויות המס במדינה .

כל עסק או חברה הפועלים היום במשק נאלצים להתמודד עם המשימות הרבות השוטפות בתחום ניהול הכספים של העסק, זאת בכדי להבטיח פעילות כלכלית מוצלחת ושגשוג.

גם חברות קטנות ובינוניות בדומה לחברות גדולות, נאלצות להתמודד עם משימות מאתגרות אלו ולעתים אין ביכולתן להעסיק במשרה מלא מנהלי כספים וחשבים בחברה. חברות אלו נעזרות בשירותי ניהול כספים וחשבות במיקור חוץ.

מהם שירותי החשבות וניהול הכספים שניתן לקבל ?

אם אתה בעל עסק קטן או בינוני המתנהל ללא השירות החשוב של חשבות וניהול כספים, ואתה נדרש לשירותיו של משרד רואה חשבון עבור חשבות וניהול כספים, תוכל לאתר בקלות ובמהירות באינטרנט משרד רואה חשבון מומחה ומקצועי ולקבל שירות מעולה. כדאי וחשוב לדעת כי מומלץ להתקשר ולקבוע פגישה אישית להתרשמות.

משרדו של רואה חשבון מעניק מגוון רחב של שירותי חשבות וניהול כספים לחברות קטנות בינוניות וגם גדולות וניתן לקבל בין היתר את השירותים הבאים : בניית תקציב לעסק או לחברה, ניהול ופיקוח על תזרימי מזומנים, יצירת תחזיות כספיות, ביצוע בקרה תקציבית, ניתוח הכנסות והוצאות, פיקוח ובקרה חשבונאית על הנהלת החשבונות בחברה, ביצוע תשלומים לספקים, ניהול הפעילות מול הבנקים, בניית תמחיר ובקרתו. עריכת דוחות כספיים, ניתוח כלכלי ובדיקת כדאיות ,לווי חשבונאי וניהולם של חברות הנמצאות בקשיים עד להבראתן או מכירתן כעסק חי, מגוון שירותי ייעוץ חשבונאי ובקרה למשרדי ממשלה ועוד. בנוסף אתם יכולים לבצע איתור חשבון בנק במקרה של חשבון בנק אבוד.

על מנת להצליח בעסקים, בעידן בו התנודות ,העליות והירידות בשוק לעתים אינן צפויות, נדרש להתנהל מבחינה כספית באופן מדוקדק ויעיל. על מנת להצליח לאזן את העסק ולשמור על רווחיותו לא כדאי לעגל פינות.

מומלץ וכדאי לשקול להיעזר בשירותיו של משרד רואה חשבון מקצועי ויעיל שיוכל לתת מענה לכל צרכי העסק בכל עת ויהיה זמין לייעוץ וליווי העסק בשלבים שונים של התפתחותו הכלכלית והעסקית. אין ספק כי שירותיו של משרד רואה חשבון אמין איכותי ומקצועי וכן התייעצות מוקדמת והיערכות נבונה הם המפתח לשמירה על איזון כלכלי של העסק וגם על התפתחותו המהירה וצמיחתו בתחום ובענף בו הוא עוסק.

משרד רואי חשבון אלי מנחם ושות'
משרד רואי חשבון אלי מנחם ושות' - חדר ישיבות

שירותים נוספים

יעוץ ותכנון מס

אנחנו מזמינים אתכם להשתמש בשירותי ייעוץ המס שלנו שיסייעו לכם בנושאים כמו תיאומי מס, החזרי מס ועוד.

בקורת דוחות כספיים

דוחות כספיים מציגים את מצבה הפיננסי של החברה בתום שנת הכספים, תוצאות פעילות החברה בתקופת הדוח.

דוחות אישיים

דוחות שנתיים למס הכנסה הם מעבר למילוי פרטים וחשוב לראות את התמונה הכוללת של הוצאות והכנסות ומהי דרך הניווט הנכונה ביותר.

חשבות שכר

הפעולות והתהליכים הנדרשים לחשב עלויות שכר עובדים וזכאות עובדים, סכומי הכסף הנדרשים לתשלומים והפרשות. 

הצהרות הון

דוחות כספיים מציגים את מצבה הפיננסי של החברה בתום שנת הכספים, תוצאות פעילות החברה בתקופת הדוח.

הנהלת חשבונות

אנחנו כאן כדי שתהיו בטוחים שהעסק שלכם פועל על פי חוק מול רשויות המס – מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי.

ייצוג מול רשויות המס

כמו שאר הלקוחות אותם אנחנו מלווים, מהיום הראשון שתצטרפו אלינו נתחיל לייצג אתכם  מול רשויות המס.

גישור ובוררות

קיימות מספר אפשרויות לפתרון סכסוכים עסקיים כאשר היעילות והטובות ביותר הן בוררות וגישור.

0
שנות ניסיון
% 0
שירות
% 0
טכנולוגי
0 +
לקוחות פעילים

תאמו פגישה עכשיו

יש לכם שאלות? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונענה בהקדם.

מוזמנים להיות חלק ממשפחה מאוחדת

דילוג לתוכן